مبلمان کلاسیک و نیمه کلاسیک

مبلمان کلاسیک و نیمه کلاسیک
مبلمان یکی از اقلام مهم در دکوراسیون داخلی است که انتخاب صحیح آن نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن چیدمان منزل خواهد داشت. مهم ترین نکته در انتخاب مبلمان تناسب سبک مبل با سبک کلی دکوراسیون داخلی است. در این مقاله به مبلمان کلاسیک و نیمه کلاسیک می پردازیم.

مبل کلاسیک چیست؟
مبلمان کلاسیک یکی از محبوب ترین انواع مبلمان است که به دلیل ویژگی های ظاهری خود شناخته شده است. مهمترین ویژگی مبل کلاسیک بدنه چوبی و منبت کاری های ظریف و سبک روی آن است. مبل کلاسیک دارای تاجی ظریف و دسته های چوبی باریک است. در واقع باید گفت مبلمان کلاسیک از نظر ظاهری بی شباهت به مبل های استیل نیست، با این حال از نظر منبت کاری روی بدنه نسبت به این مبل ها منبت کاری کمتر و ظریف تری دارد.

چوب با کیفیت
مبل های کلاسیک و نیمه کلاسیک بدنه ای چوبی دارند و از آنجایی که روی چوب باید منبت کاری شود، عمدتاً از چوب مرغوب برای این کار استفاده می شود. چوب راش رایج ترین چوبی است که برای ساخت مبلمان استیل و کلاسیک استفاده می شود.

اگر می خواهید در مورد مبلمان ایتالیایی بیشتر بدانید، روی این متن کلیک کنید

پارچه روکش کلاسیک
مبلمان کلاسیک و نیمه کلاسیک همانطور که از نامش پیداست برای یک دکوراسیون کلاسیک طراحی شده اند، بنابراین همه چیز باید مطابق با چیدمان سبک کلاسیک باشد.

انتخاب پارچه مبلی بر اساس طراحی کلاسیک مبلمان است. بهترین پارچه برای مبلمان کلاسیک مخمل، چرم و کتان طرح دار است.

ویژگی های مبل کلاسیک و نیمه کلاسیک
همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم ترین ویژگی های مبل های کلاسیک بدنه منبت کاری آنهاست. در مبل های کلاسیک، تاج مبل، دسته ها و چارچوب اصلی مبلمان دارای حکاکی های ظریف و ساده ای است. دسته ها معمولا باریک هستند و تکیه گاه مبل خیلی بلند نیست.

مبلمان کلاسیک گلدوزی شده را لمس کنید
یکی دیگر از ویژگی هایی که در اکثر مبل های کلاسیک به چشم می خورد، لمس دوزی است. گلدوزی لمسی به معنای دوخت لوزی شکل است که به کمک دوخت های منظم روی قسمت های پارچه ای مبلمان ایجاد می شود. معمولا در این قسمت از دکمه ها یا نگین های زیبا برای چند برابر شدن زیبایی مبلمان استفاده می شود. مبل هایی که دارای نوک دوزی زیادی هستند و این دست دوزی ها در قسمت های مختلف از جمله دسته و پشت مبلمان نیز وجود دارد، مبل چستر نامیده می شود که نوعی مبل کلاسیک است.

این مطلب ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد: ویدیوی آقای حمید سلامی
ظرافت مبلمان کلاسیک
مبل های کلاسیک از ظریف ترین مبلمان هستند و ظاهر بسیار زیبایی دارند و در عین حال مستحکم و بادوام هستند. استحکام و دوام مبل کلاسیک به دلیل کیفیت چوب به کار رفته در ساخت آن است. در مقایسه با مبل های استیل، مبل های کلاسیک و نیمه کلاسیک جمع و جورتر به نظر می رسند. به همین دلیل در فضاهای کوچک قابل استفاده هستند و بر خلاف مبلمان استیل نیازی به فضای بزرگ برای دیده شدن ندارند.

مبل کلاسیک با کیفیت بالا
مهم ترین دلیل کیفیت بالای مبلمان کلاسیک، کیفیت چوب و همچنین پارچه های به کار رفته در تولید آنهاست. اگرچه قیمت آنها در مقایسه با مبلمان راحتی بیشتر است، اما دوام و استحکام و همچنین زیبایی آنها به مراتب بیشتر از مبلمان راحتی است، در حالی که از نظر زیبایی و ظاهر بسیار شیک هستند و برای استفاده در فضایی مجلل یا کلاسیک طراحی شده اند. در ساخت مبلمان کلاسیک معمولا از چوب راش، گردو و چنار استفاده می شود که بهترین چوب در صنعت مبلمان محسوب می شود. قسمت نشیمن مبل های کلاسیک اغلب از فوم سرد ساخته شده است، بنابراین علاوه بر راحتی در هنگام استفاده، طول عمر و دوام بیشتری نیز دارند.

چیدمان مبل کلاسیک و نیمه کلاسیک
انتخاب مبلمان بر اساس ابعاد و فضای نشیمن یا پذیرایی می باشد. مبل های کلاسیک مانند مبل های استیل برای فضاهای باز طراحی شده اند و استفاده از آنها در فضاهای بسیار کوچک باعث می شود زیبایی مبل دیده نشود. برای اینکه یک مبلمان کلاسیک زیباتر به نظر برسد باید سایر عناصر موجود در فضای دکوراسیون با سبک آن همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال، فرش های سنتی، آباژور و لوستر و همچنین انتخاب تم رنگی مناسب برای سبک دکوراتیو کلاسیک می تواند یک مبلمان کلاسیک را چشم نوازتر کند. توجه به پرده ها، لوازم تزئینی و ... نیز می تواند مکمل چیدمان مبلمان کلاسیک باشد.

شاید این مقاله برای شما جالب باشد: خلاقیت در طراحی مبلمان با الهام از طراحی ماشین
رنگ مبلمان کلاسیک را انتخاب کنید
مبلمان کلاسیک قوانین خاصی برای انتخاب رنگ دارند. با توجه به اینکه از مبل های کلاسیک اغلب در دکوراسیون های کلاسیک و لوکس استفاده می شود، انتخاب رنگ نیز باید بر این اساس و متناسب با فضای داخلی انجام شود.

 

Www.royal-furniture.ir


می پسندم نمی پسندم

سفر به قشم

تاریخ جزیره قشم

نام‌های قدیمی این جزیره، “ابرکاوان” ، “کِشم” و “لافت” بوده. اسم “ابرکاوان” قدمت خیلی زیادی داره و به دوره‌ی ساسانیان برمی‌گرده.

واژه‌ی “کاوان” در زبان پارسی میانه به معنی “از تبار کاوه” است و در منابع پیدا شده، کاوه اسم یک شخص خاص بوده و اسم جزیره رو از روی اسم اون برداشته‌ن. این اسم تا این زمان هم باقی مونده و الان اسم یکی از روستاهای قسمت شمالی جزیره قشمه و به صورت درگهان تلفظ می‌شه.

در  سال ۲۳ قمری، و در آغاز پیدایش اسلام، فرمان‌دار عرب بحرین و عمان، سپاهی رو برای تسخیر ابرکاوان آماده کرد. مرزبان کرمان در اون‌جا با استحکامات و نیروهای کمی که داشت سعی کرد مقابل اونا بایسته، اما توسط اعراب کشته شد. 

و بعد از اون بود که مسلمانان به سوی جنوب ایران هجوم بردند.

برای آشنایی کامل با شهر قشم به سایت قشم گردی مراجعه کنید.

ابرکاوان یا همون قشم، در اوایل تمدن اسلامی، یه شهر آباد و پررونق بوده، با روستاهایی پر از کشتزارهای پربار و نخلستان‌. در اون زمان‌ها ابرکاوان یه مرکز فعال دریانوردی و تجاری و یک منبع آب شیرین برای کشتی‌ها بوده. اما وضع برای همیشه به این خوبی باقی نمونده، به طوری که در عصر یاقوت حموی (جغرافی‌دان و تاریخ‌نویس مشهور قرن هفتم هجری قمری) جزیره ابرکاوان شکوه گذشته‌ی خودش رو کاملا از دست داده بوده، در حدی که هیچ‌کس نتونسته بود به یاقوت حموی در پیدا کردن و ثبت جایگاه و موقعیت درست و دقیق جزیره کمک کنه.

موقعیت جغرافیایی جزیره قشم

جزیره قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندرلنگه، از شمال‌شرقی به جزیره هرمز، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب‌غربی به جزیره های تنب بزرگ و  تنب کوچک و ابوموسی محدود می‌شه. نزدیک‌ترین بندر کشور به جزیره قشم، بندرعباسه. فاصله‌ی بندرعباس تا محل سربندر قشم حدود ۲۰ کیلومتره (۵۰ دقیقه با شناورهای مسافری).  از طرفی، نزدیک‌ترین فاصله‌ی این جزیره به ساحل اصلی کشور، خطیه که دماغه‌ی شمالی جزیره، در محل بندر لافت رو به بندر پل، در شهرستان خمیر وصل می‌کنه (۲۰ دقیقه با لندینگ کرافت‌های خودرو بر). این فاصله حدود ۱۸۰۰ متره و قراره در آینده محل احداث پل خلیج فارس باشه.

جغرافیای انسانی

جمعیت کل جزیره قشم حدود ۱۴۹ هزار نفره که حدود ۶۷ هزار نفر در نقاط شهری و حدود ۸۲ هزار نفر هم در نقاط روستایی سکونت دارن. علاوه بر جمعیت بومی و ساکن، جزیره قشم جمعیت غیربومی و مهاجر زیادی هم داره که اکثرا توی بخش‌های تجارت، بازرگانی، صنایع و معادن، ادارات دولتی و ارگان‌ها، بانک‌ها، تشکیلات سازمان منطقه آزاد قشم و بخش‌های خدماتی دیگه به فعالیت مشغولن.

علاوه بر این، در سال‌های اخیر، تعداد نسبتا زیادی گردشگر هم، به‌ خصوص توی فصل‌های پاییز و زمستان و تعطیلات نوروزی، وارد جزیره می‌شن. ملوان قدیمی جزیره قشم مرد دریا؛ یکی از ملوانان قدیم جزیره قشم زبان اصلی مردم قشم، مثل همه‌ی مردم ساکن بنادر و سواحل جنوب کشور، فارسی ولی با گویش بندریه که برای همه‌ی مردم و مسافرایی که به جزیره میان قابل درک و فهمه. لهجه‌ی محلی و متداول مردم قشم در شهرها و روستاهای اون تقریبا یکسانه. به‌طور کلی میشه گفت زبان محلی قشمی، آمیخته‌ای از زبان‌های عربی، فارسی، بندری، هندی و انگلیسیه! اکثر مردم جزیره قشم، اهل تسنن هستن و مذهب شافعی دارن.

شهر قشم طبق آخرین تقسیمات کشوری، شهرستان قشم شامل ۶۹ شهر و روستا می‌شه. شهر قشم در شرقی‌ترین نقطه جزیره واقع شده‌ و درسته که این شهر نسبت به کل جزیره مرکزیت هندسی نداره، اما به علت موقعیت مهم استراتژیکش (دید گسترده به جنوب، شمال و شرق، دید به تنگه‌ی هرمز، نزدیکی به بندرعباس و…) از قدیم اهمیت زیادی داشته و بیش‌ترین جمعیت جزیره در این شهر ساکن بوده‌ن. شهر قشم از نظر تجاری موقعیت خوبی داره و به دلیل اینکه یکی از مناطق آزاد ایرانه، خیلی از گردشگرهایی که به این شهر میان، از پاساژها و مراکز خرید این شهر هم دیدن می‌کنن و می‌تونن خرید خوبی از این شهر داشته باشن. همین‌طور داخل شهر هتل‌هایی با کیفیت‌های مختلف برای استفاده‌ی گردشگرها وجود داره.

اقتصاد جزیره بازار واردات کالاهای مختلف و مهم از کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس به جزیره قشم خیلی پررونقه، به همین دلیل، بندرهای تجاری این جزیره از اهمیت زیادی برخوردارند. در قدیم بنادر صیادی و بنادر تجاری در کنار همدیگه قرار داشته ولی حالا به دلیل رونق اقتصادی، بندرها به صورت اختصاصی و ویژه خدمات‌رسانی به کشتی‌های تجاری و صیادان رو انجام می‌دن. بنادر مهم شهرستان قشم به ترتیب زیر هستند: ۱ – بهمن ۲ – شهید ذاکری ۳ – بندر سوزا ۴ – مسن ۵ – سلخ ۶ – کاوه ۷ – لافت ۸ – درگهان ۹ – باسعیدو ۱۰ – فجر ۱۱ – شرکت نفت ۱۲ – رمچاه ۱۳ – کندالو ۱۴ – طبل ۱۵ – هنگام. یکی از منابع اصلی درآمد مردم این جزیره صید و شکار ماهی و آبزیانه. صیادی در این منطقه به وسیله‌ی قایق موتوری، لنج، و مشتا انجام می‌شه. مشتا یا حدر، یه نوع وسیله‌ی ماهی‌گیریه که از چوب درست می‌شه.


می پسندم نمی پسندم

عطر زنانه خاص - خوش آرا

قبل از اینکه رایحه های تک جنسیت در جهان رایحه رایج باشد ، چیزی در مورد زنی که ادکلن مردانه پوشیده بود تابو بود. انجام این کار به صورت کلیشه ای بسیار تلویحی به این معنی است که پوشنده با قوانین خودش بازی می کند ، در زیبایی ناهمواری زندگی می کند که خود تعیین شده و قدرتمند است (البته کنایه از این است که بدون در نظر گرفتن بوی زن ، از عزم و قدرت استفاده می شود).

همراه با انجمن های بویایی اولیه تعصب جنسیتی ، بازاریابی در پشت رایحه ای است که Belinda Smith ، عطرساز و بنیانگذار ST است. ROSE ، یک عطر تمیز و یک عطر لوکس ، توضیح می دهد که می تواند بسیار جذاب باشد. وی می گوید: "چگونه یک محصول خوشبو بسته بندی می شود ، بطری ، نام ، بازاریابی در اطراف آن ... که باعث می شود تا چگونه درک شود." "داشتن ایده آل های مردانه یا زنانه از پیش تعیین شده مطمئناً می تواند در برداشت ما از یک عطر تأثیر بگذارد ، حتی تصمیم ما قبل از اینکه آن را از نزدیک تجربه کنیم."

بنابراین مارک های معطر چه نوع رایحه هایی را خاص مردان می دانند؟ جیسنته رنه ، بنیانگذار Maison Jacynthe ، یک مارک تمیز برای زیبایی و سبک زندگی می گوید: "اسانس وتیور یکی از مورد علاقه من برای آقایان است. تمام رزین ها ، به ویژه مرم و کاج ، و همچنین یادداشت های چوبی و مرکبات ، رایحه های سنتی مردانه هستند. ".

برای خرید عطر زنانه خاص به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

در انتهای دیگر طیف ، اسمیت می گوید وقتی صحبت از رایحه های زنانه می شود ، شما اغلب "گلهایی مانند سوسن یا یاسمن و همچنین مشک های نرم را مشاهده می کنید که همیشه" زنانه "دیده می شدند.

چیزی به نام عطر ذاتی مردانه یا زنانه وجود ندارد ، اما این بدان معنا نیست که برخی از رایحه ها را حتی به صورت ناخودآگاه به دودویی جنسیتی نسبت نمی دهیم. رنه می گوید: "برخی از مردان گل رز را دوست دارند - بوی آنها آنها را به حرکت در می آورد و باعث می شود از آنها مراقبت شود." "برخی از خانم ها ، مانند من ، عاشق نت های چوبی و رزین ها هستند ، زیرا اعتماد به نفس را تقویت می کنند."

قرار گرفتن در معرض "جنسیت" یک عطر می تواند محدودیت هایی داشته باشد ، خصوصاً اینکه یکی از تعیین کننده ترین عوامل در یافتن رایحه امضای شما نحوه پوشاندن رایحه بر روی شماست. اسمیت می گوید: "ترفند رایحه این است که همچنین باید ما را دوست بدارد - پوست ما واقعاً مهمترین عامل چگونگی فرسایش رایحه است."

عطر می تواند به طرز وحشیانه ای دگرگون کننده باشد و آنچه شما را مجذوب یک پارادوکس خوشمزه می کند. اسمیت می گوید: "آنچه به سوی شما جلب می شود و تمایلات شخصی شما بی نظیر است ، درست مثل غذاهای شیرین یا خوش طعم." وقتی نوبت به بو می رسد ، او مردم را ترغیب می کند تا درباره "آب نامرئی داخل" فکر کنند. او ادامه می دهد ، "این همان چیزی است که مردم عاشق آن می شوند ؛ با آن رویا دیدن کنید. این شما را حمل می کند ، اغوای شما می کند یا زمین می زند." پس چه لذتی داری؟ اگر در مورد ادکلن بعدی خود به دنبال الهام از جنسیت هستید ، زنان واقعی در رایحه های مردانی که بیشتر از همه دوستشان دارند به بازار عرضه می شوند.


می پسندم نمی پسندم

صندلی غذا خوری کودک

صندلی ماشین کودک: نوزادی که تازه متولد شده ، باید هنگام انتقال ازبیمارستان به خانه ، نشستن در صندلی ماشین را آغاز کند از ابتدا فرزندتان رادر صندلی مخصوص بگذارید اگر بعد از مدتی با مقاوت او مواجه شدید صندلی را به خانه بیاورید و هنگام بازی های جذاب او را در صندلی بگذارید ، هرگز او را در خودرو در حال حرکت در آغوش نگه ندارید ، فرزندتان عادت میکند .

یکی از علل شایع مرگ و میر در هنگام بروز حوادث و سوانح جاده ای بی توجهی و عدم نشستن صحیح کودکان در اتومبیل است. در بیشتر موارد هم دلیل زخمی یا کشته شدن کودکان استفاده نکردن از کمربند ایمنی یا صندلی متناسب با وزن و سن آنهاست.
براساس مطالعات سه‌نفر از هر چهار کودک در صندلی ماشین امنیت لازم را ندارند زیرا از صندلی ماشین به‌درستی استفاده نمی‌شود.
استفاده از صندلی ایمنی در ماشین، آمار مرگ و میر نوزادان در حوادث رانندگی را 71 درصد و کودکان را 54 درصد کاهش میدهد.

خرید صندلی غذاخوری کودک یکی از لوازم مورد نیاز کودکان پس شش ماهگی می باشد، این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود، این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود.

صندلی غذاخوری کودک انواع متفاوتی دارد لذا در هنگام خرید باید با توجه به سن کودک و نیاز خود به نوع صندلی، میز مقابل صندلی، قابلیت تنظیم آسان،کمربند ایمنی، چرخ صندلی و راحتی صندلی و البته قیمت توجه کرد.

از معتبر ترین برند ها در زمینه صندلی غذا کودک، صندلی ماشین کودک میتوان به Recaro, Joei, Seed اشاره کرد.

به دلیل تنوع بالا و قیمت های متفاوت صندلی های موجود در بازار قبل از خرید به نکات زیر توجه نمایید:


خودرو خود را از لحاظ فنی چک کرده و از وجود یا عدم وجود سیستم ایزوفیکس در خودرو خود مطئمن گردید.
رده سنی مورد استفاده از صندلی را مشخص نمایید صندلی هایی که گروه 0 را شامل می شوند از قیمت بالاتری نسبت به سایر صندلی ها دارا می باشند و چنانچه کودک شما در این رده قرار نگیرد هزینه کردن برای صندلی خودرویی که شامل گروه 0 می شود اصلا برای شما به صرفه نخواهد بود
اگرچه استفاده صندلی به صورت بوستر امنیت کودک شما را تضمین می کند اما اکثر کودکان در رنج سنی بالای 7 سال از نشستن بر روی آن امتناع می کنند و شما با استفاده از کمربند ایمنی خودرو برای این رده سنی نیازی به هزینه اضافی کردن نخواهید داشت .

 


می پسندم نمی پسندم

کلایمر در تهران و کرج

اجاره و خرید و فروش کلایمر 

تیم تهران کلایمر بیش از 10 سال است که در زمینه بالابری ( نفربری) یا همان کلایمر در سرتاسر تهران مشغول به کار بوده است.

تهران کلایمر با اجاره، خرید و فروش انواع کلایمر های برقی، دست دوم، خارجی و ایرانی و صفر فعالیت می کند. و یکی از معتبرترین شرکت های کلایمری در ایران بخصوص در کل تهران بوده است.

که در این سال ها با انجام بیش از 1000 پروژه بدون تلفات و موفق فعالیت می کند.

که این امر سبب جلب مشتریان بیشتر نه در تهران بلکه در دیگر شهرهای ایران از جمله: کرج، تبریز، مشهد و شیراز بوده است.

اجاره کلایمر: 

ما ناوگان اجاره ای کلایمر خودمان را داریم که بهترین نوع دستگاه های کلایمر را متناسب با نوع کار  و ساختمان شما در اختیار شما قرار می دهیم.

ما در ارائه کلایمر و راه حل های کاملا مهندسی شده را متناسب با کار شما بصورت رایگان به شما مشاوره می دهیم.

ما در حال حاضر تعدای از پروژهای موفق و برجسته را که باعث شده اند جایگایی در این بازار رقابتی و پرهیاهو در حال رقابت هستند، جایگاه بسیار خوبی را به دست آورده ایم.

سرویس و قطعات کلایمر:

ما یک سرویس کامل و برنامه های بازسازی را برای همه مدل ها و مدل های بالابرها ، ماشین های ساختمانی و سیستم عامل های حمل و نقل ارائه می دهیم. ما جدیدترین تکنیک های آزمایشی را انجام می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه تجهیزات دارای کلیه مدارک و مدارک مربوطه و ایمن هستند.

تاسیسات کلایمر:

کار شما در هر کجای تهران باشد، ما دستگاه کلایمر را خودمان به سایت مورد نظر شما می آوریم، نصب می کنیم و در آخر بعد از اتمام پروژه، خودمان جمع بندی می کنیم.

آموزش کلایمر: 

ما طیف گسترده ای از دوره های صنعت شناخته شده بین المللی کلایمر را گذارنده ایم و بطور کامل و حرفه ای برای اپراتورها ، و نصب کننده گان خودمان آموزش داده ایم که در این زمینه بهترین فعالیت را بکنیم تا به سرعت و با امنیت کامل، کار شما را به اتمام برسانیم.

وب سایت تهران کلایمر:

وب سایت ما دروازه ای است برای صنعت کلایمر. بطور مداوم بروز می شود، آخرین اخبار صنعت کلایمری را در پست ها و ویژگی های تمام را بطور کامل پوشش می دهد.

هدف از ایجاد این سایت و فعالیت ما در شبکه های اجتماعی از جمله: فیسبوک و اینستاگرام، این است که مشتریان به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشند و بی طرفانه و صحیح در مورد اجاره کلایمر خود تصمیم بگیرند. 

ما همچنین می توانیم جزئیات شرکت های محلی اجاره ای / فروشندگان را به شما ارائه دهیم. ما صدها کتابچه راهنما داریم ، از برنامه های آموزشی گرفته تا مشخصات تجهیزات که به صورت رایگان در دسترس شما است.

در صورت امکان ما اطلاعاتی درباره مشاغل موجود در صنعت کلایمری ، خواه به دنبال کار یا جستجوی فرد مناسب برای پر کردن جای خالی ، ارائه می دهیم و شما را در جریان آخرین پروژه های کلایمری از سراسر جهان قرار می دهیم.

هرآنچه در مورد کلایمر سوال دارید، از جمله: اجاره کلایمر در تهران، قیمت کلایمر، دیگر شرکت های کلایمر، هزینه اجاره کلایمر، کلایمر دست دوم، کلایمر برقی و قیمت انواع کلایمر می توانید از ما بپرسید.

تماس با تهران کلایمر: 

این سایتی که الان مشاهده می کنید، برای تهران کلایمر است که تمام اطلاعات تماس در آن قرار داده شده است. 

یا می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایئد.

  1. 09121172669
  2. 09126188629

می پسندم نمی پسندم

خرید تاب دخترانه مدل ستاره

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

برای خرید تاب اسپرت انیل به سایت https://ninitabaneel.com/ مراجعه کنید.

 اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

تاب اسپرت آنیل تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.


می پسندم نمی پسندم

خرید روتختی دخترانه

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از سایت https://hugan.ir/  پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


می پسندم نمی پسندم

خوش آرا: خرید عطر و ادکلن اصل

یکی از معزلات پیش رو برای خرید ادکلن بحث اصل یا فیک بودن کالا هست، این موضوع در بیشتر مواقع موجب سردرگمی افراد عطر دوست می شود.

وجود چندین نکته که میتوان با آگاهی داشتن به این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو در خرید یک ادکلن اصلی را از بین برد.

فروشگاه خوش آرا در نظر دارد برای آگاه سازی و کمک برای خرید مطالبی را عنوان کند.

در آغاز، نکته ی حائز اهمیت این است که فرمول ریاضی خاصی برای تفکیک عطر ادکلن وجود ندارد، بلکه در این موضاعات مواردی که می تواند به کمک ما بیاید چاشنی (تجربه ی) استفاده از ادکلن می باشد که می تواند برای تشخیص به کمک ما بیاید موضوع بعدی می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با اصالت باشد که این موضوع کمک بسیار زیادی در روند خرید می کند.

مساله بعدی (قیمت محصول) هر چند شاید زیاد نتواند کمک کند ولی راهگشای بسیار خوبی در این بین می تواند باشد.

هر محصول قیمت معقولی در بازار دارد که با مراجعه به چند فروشگاه می توان از قیمت حدودی محصول آگاه شد، اگر محصولی از قیمت معقول بازار بسیار پایین تر بود می تواند دلیلی بر فیک بودن کالا باشد به عنوان مثال ادکلن معروف اونتوس از برند معتبر کرید قیمت 100 میلی لیتری بین 7 الی 8 میلیون تومان دارد که فیک این محصول به وفور پیدا می شود با قیمت های 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان که مشخصا این محصول پرفروش به هیچ عنوان نمی تواند این قیمت را داشته باشد، ناگفته نماند که برخی فروشگاه های معتبر قیمت های غیر معقولی دارند که از نرخ روز بازار بسیار بالاتر می باشد که باید توجه داشت مورد خاص قیمت بالا نمی تواند دلیلی برای اصل بودن کالا باشد آن هم فقط به دلیل قیمت کالا.

نکته ای بسیار قابل تامل و حیرت انگیزی وجود دارد که به اجمال توسط فروشگاه خوش آرا به آن خواهد پرداخت:

با پیشرفته شدن ماشین های تولید ادکلن در سراسر کشورها تولیدات هم به نسبت سالهای اخیر به نسبت زیاد شده است.

به عنوان فروشنده ی چندین ساله در زمینه تخصصی ادکلن، مدتیست با صحبت های رایجی برخورد می کنیم از جمله اینکه ماندگاری ادکلن در حد چندین روز متوالی بوده پس دلیل بر اصالت کالا می باشد که این باور چندان پایه و اساس علمی و عقلی ندارد پس به اجمال به چند مورد از دلایل ماندگاری می پردازیم.

 

منبع: https://khoshara.com/

 

می پسندم نمی پسندم

نویز سفید به چه میگویند و چه فوایدی دارد؟

آیا نمی توانید بخوابید؟ آیا بعد از بیدار شدن احساس می کنید خواب باکیفیتی نداشته اید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید، افراد زیادی هستند که این مشکل را دارند. خبر خوب این که چیزهایی مانند ژنراتورهای نویز سفید می توانند در این شرایط به شما کمک کنند.

میلیون ها بزرگسال، کودک و نوزاد به دلیل مسائلی مانند استرس، درد مزمن، آپنه خواب و حتی رشد طبیعی، هر شب به سختی می خوابند. خوشبختانه، برخی راهکارهای ساده، از جمله استفاده از صداهای تسکین دهنده، مانند نویز سفید می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

نویز سفید چیست؟

همه امواج صوتی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: فرکانس (سرعت ارتعاش موج در هر ثانیه) و دامنه (قدرت)

نویز سفید به عنوان نویزی تعریف شده که شامل ترکیبی از تمام فرکانس هایی است که گوش انسان می تواند بشنود (حدود 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز). این نوع نویز، شامل صداهای کم فرکانس، فرکانس میان رده و فرکانس بالا است.

برخی از انواع نویز نام خود را براساس رنگ ‌های طول‌ موج‌ های نور به دست می‌ آورند. نور سفید شامل همه فرکانس ها در محدوده قابل مشاهده است. پس دلیل نام گذاری نویز سفید، به خاطر رنگ سفید طول موج های این محدوده است.

در مورد آنچه که دقیقاً به عنوان نویز سفید مشخص می شود، سوء تفاهم هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری معتقدند که تمام صداهای ایستا (یا "صداهای پس زمینه" که صداهای دیگر را می پوشاند) مانند تهویه هوا، یخچال یا پنکه انواع نویزهای سفید هستند، اما در واقعیت، محیط های ما با ترکیبی از نویزهای سفید، صورتی و قهوه ای پر شده است.

مزایای نویز سفید

حالا می خواهیم بدانیم که نویز سفید چه فوایدی دارد. در قسمت زیر برخی از اثرات و فواید مرتبط با نویز سفید آورده شده است.

  1. می تواند به بهبود خواب شما کمک کند

چرا خوابیدن با نویز سفید خوب است؟ به این خاطر که می تواند یک ابزار مؤثر برای "پوشش نویزهای مزاحم" باشد.

مطالعات نشان می دهد که گوش دادن به نویز سفید برای خواب می تواند مزایایی همچون پوشش دادن صداهای دیگر که می توانند خواب شما را مختل کنند، داشته باشد. برخی تحقیقات نیز حاکی از آن است که  برای خواب نویز صورتی حتی ممکن است بهتر از نویز سفید عمل کند.

اگر از یک برنامه نویز سفید در تلفن خود استفاده می کنید، گوش دادن به این صدا، به شما یا کودک تان کمک خواهد کرد تا به جای خوابیدن با صداهای محیطی بلند، یا صداهایی که ممکن است گه گاه قطع و وصل شوند، با یک سیگنال مداوم از صداهای مختلط پخش شده با حجم نسبتاً کم گوش دهید. صداهایی که دستگاه‌های صوتی تولید می ‌کنند، صداهایی سازگار و محیطی هستند و باعث پوشش دادن سایر صداهای مزاحم و آزاردهنده می شوند.

محققین معتقدند که نویز سفید، صدایی است که باعث می‌شود سطح آستانه شنوایی فرد به حداکثر نرخ خود برسد، که به این معنی است که صداهای حاضر در پس‌ زمینه، کمتر قادر به تحریک منطقه کورتکس مغز در طول خواب هستند.

 


می پسندم نمی پسندم
دانلود / توضیحات بیشتر

چهار فروشگاه برتر برای خرید شارژر گوشی سامسونگ

ما در این متن پیرامون چهار فروشگاه برتر برای خرید شارژر گوشی سامسونگ صحبت کرده و اطلاعات به درد بخوری در اختیار کسانی قرار داده ایم که به دنبال خرید آنلاین شارژر برای گوشی سامسونگ خود هستند.
گفتنی است خرید آنلاین از حساسیت بالایی برخوردار بوده و لازم است در راستای آن اقدامات محتاطانه ای انجام دهید، یعنی مراجعی را انتخاب کنید که سعی می کنند رفاه حال مشتریان را تامین کرده و رضایت مطلوب آن ها را جلب نمایند. در واقع نباید به هیچ عنوان در این مسئله سهل انگاری کنید، چرا که از جمله اصلی ترین عواقب سهل انگاری در خرید آنلاین شارژر موبایل سامسونگ موارد متعددی نظیر خرید نمونه هایی تقلبی، پرداخت مبالغ زیاد و به طور کلی گرفتاری در دام فروشگاه های منفعت طلبی است که فقط و فقط به فکر کسب سود بیشتر خود هستند.
لازم به ذکر است اولین گام خود را در راستای انجام اقدامات محتاطانه برای خرید شارژر سامسونگ می توانید با خواندن متن زیر بردارید، فلذا ما در متن پایین سعی کرده ایم با توجه به حساسیت بالایی که این مسئله دارد بهترین راهنمایی ها را به تقاضا کننده ها ارائه داده و چهار مورد از فروشگاه های برتر خرید شارژر سامسونگ را نام ببریم که خود مطلوب ترین راهنمایی محسوب می شوند.
ضرورت تعویض شارژر گوشی سامسونگ
قبل از این که برویم سر اصل مطلب و درباره ی فروشگاه های معتبر فروش شارژر سامسونگ صحبت کنیم بد نیست کمی پیرامون ضرورت تعویض شارژر گوشی سامسونگ بگوییم. در حقیقت تمام برند های گوشی های هوشمند به نحوی ساخته شده اند که شارژر آن ها پس از مدتی همانند روز های اول کارایی مطلوبی ندارند و دچار انواع و اقسام اختلالاتی نظیر دیر شارژ شدن، زود تخلیه شدن انرژی و ... می شوند‌.
رو به رویی با چنین اختلالاتی هیچ راه حلی غیر از تعویض ندارد، فلذا شارژر به طور کلی دارای یک عمر مشخص است و زمانی که نقطه ی پایان عمر آن رسید تنها کاری که از دست کاربر بر می آید خرید نمونه ای جدید برای جایگزینی می باشد.
بر این اساس لازم به تاکید است بگوییم اگر شارژر گوشی سامسونگ شما دچار اختلال شده و همانند سابق بازدهی ندارد نباید به هیچ وجه نسبت به آن بی توجه باشید، به طوری که اگر ضرورت فرایند تعویض را دست کم بگیرید ممکن است گوشی شما دچار مشکلات دیگری هم شود. پس به هیچ وجه به فکر تعویق این فرایند و یا یافتن راه حل دیگری نباشید، زیرا تنها روش حل موجود اقدام به تعویض است.
مراجعه به فروشگاه های آنلاین بهترین اقدام برای خرید شارژر سامسونگ
امروزه خرید آنلاین رواج بالایی پیدا کرده و از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار است، به نوعی که دیگر هر شخصی می تواند بدون مراجعه ی حضوری تمام ملزومات، محصولات و کالا های مورد نیاز زندگی خود را به راحتی از طریق درگاه های آنلاین تهیه کند. شارژر های سامسونگ نیز از جمله محصولاتی هستند که از این قافله عقب نمانده و دارای درگاه های فروش پر شماری در اینترنت می باشند.
با توجه به تعدد نسبتاً بالای این درگاه ها قطعاً معرفی چهار فروشگاه برتر برای خرید شارژر گوشی سامسونگ کمک شایانی به متقاضیان است‌. این چهار فروشگاه در حقیقت عبارت هستند از:
فروشگاه اینترنتی آمازون
noon.com
دیجی کالا
و emdadmobile.net
گفتنی است تمام موارد فوق از شرایط و قوانین یک فروشگاه آنلاین مشتری پسند پیروی کرده و همواره می کوشند با تامین رفاه حال خریداران، مشتریال بالفعل بیشتر و بیشتری کسب کنند.
لازم به ذکر است تفاوت هایی میان فروشگاه های مذکور وجود دارد که باید بدانید، این تفاوت ها عمدتاً مربوط به تخصصی بودن فرایند فروش آن ها می شود. به عبارتی دیگر فروشگاه های آمازون، دیجی کالا و noon.com فروشگاه هایی هستند که دارای کالا ها و محصولات متنوعی می باشند، در حالی که emdadmobile.net به طور کاملاً اختصاصی در زمینه ی فروش محصولات الکترونیکی مربوط به موبایل و انواع گوشی های هوشمند فعالیت می کند؛ از این رو می توان گفت امداد موبایل گزینه ی به نسبت بهتری محسوب می شود.
اما گفتنی است تقاضا کننده ها می توانند با توجه به نظر و درخواست خود با خیالی راحت از طریق هر یک از این فروشگاه ها به خرید بپردازند، چرا که همه تضمینی و شناخته شده هستند.


می پسندم نمی پسندم